WebMasterMoney

↑ Grab this Headline Animator

tisdag, februari 27, 2007

24 med Jack Bauer är igång IGEN!!!

Säsong 1 av 24 följde jag slaviskt, likaså säsong 2. Säsong 3-5 såg jag mycket sporadiskt, mycket på grund av dåliga sändningstider. Nu är 24 tillbaka igen på vettiga tider så nu är det dax igen att följa tänkte jag då det ju ändå är en väldigt bra serie. (tror och hoppas).

Jag har en vag bild av vad som har hänt sedan jag senast följde serien. Men det mesta är sig ändå likt, telefonerna på CTU har samma ringsignal, klockan är ständigt närvarande, Palmer(s bror) är fortfarande president och en timme är fortfarande bara 42 minuter tack vare våra kära sponsorer (reklamköpare).

I detta avsnittet får vi se en sliten Jack Bauer som har släppts av Kineserna. Jack blir informerad om hur saker och ting ligger till... han blir medveten om att han medverkar i en byteshandel för att stoppa en pågående terroristvåg som sprider sig runt om i Usa.

Största irritationsmomentet under gårdagens avsnitt var varje gång en telefon ringde på CTU, då jag har samma ringsignal i mobilen sen länge tillbaka. Får nog byta på mobilen till nåt annat.

Det känns klart lovande och är en av de serier jag, Mikael, lär försöka följa så gott det går under våren 2007.

Digg it! Del.icio.us Newsvine Technorati Reddit! Magnolia Blinklist Furl It Submit to Netscape

Inga kommentarer: