WebMasterMoney

↑ Grab this Headline Animator

tisdag, december 11, 2007

BMW 135 coupe PROVKÖRD...

I helgen som var fick jag möjlighet av lokala BMW-handlaren Rudvihuset att ta ut den visningsbil från BMW man hade till låns över helgen. Jag gillar ju 1-serien sen tidigare, det är ju ingen hemlighet, och nya coupén är inget undantag i mina ögon. Och med 3-litersmotorn med dubbelturbo från 3-serien i den lilla 1an i coupéutförande blir ju inte annat än HELRÄTT och en äkta arvtagare till busbilen med BMWs internkod E30.

Då jag för tillfället snöat in på vita bilar, så skulle jag mer än gärna ha en 135Coupe i vitt, och säkert framföra den likt bilden här nedanför både nu och då, och allra helst på bana.



Provkörningen av den gråa 1an med brunt sadelskinn i sportstolarna var tyvärr i regn, men det var inte svårt att avgöra ändå att det handlar om en riktigt riktigt trevlig körmaskin. 306 turbohästar i en så liten kompakt bil måste vara någon form av rekord egentligen. Vad finns det för riktiga konkurrenter? Jag kommer inte på någon!

KUL var bara förnamnet iallafall!

Andra bloggar om: , , , ,

Technorati Cosmos: other blogs commenting on this post

AddThis Social Bookmark Button

|  Läs i reader | Läs i mobilen | Denna bloggen finns på Bloggkartan.se





Andra roliga surftips: Roligt&Tokigt MobileBling Reklambloggen TrummenäsKrocket Tekniktips

Mobile bling

↑ Grab this Headline Animator

Inga kommentarer: