WebMasterMoney

↑ Grab this Headline Animator

lördag, mars 10, 2007

Äntligen frisk igen...

Åh, vilken underbar morgon... var första tanken när jag vaknade i dag kl 05.58 av att Tess ville gå upp. Jag kände direkt att jag orkar gå upp utan problem och att jag bara har lite rethosta och snuva kvar. Men ingen feber och ingen huvudverk längre. Har varit en fruktansvärd vecka efter att jag insjuknade i en trolig influensa i måndags kväll tillsammans med resten av familjen. Vi har varit mer eller mindre deckade allihopa hela veckan. Men jag tror att jag har haft det mest utdraget. Tror jag har 10 sjukdagar på 15 år eller nåt sånt fram till nu, när det blev 4 dagar på samma vecka! Inte likt mig det inte! Men nu är man back on track hyffsat igen. Bara miljoner med grejer att ta tag i igen på måndag med jobbet. Lär få fuska lite i helgen men det är ju inget ovanligt!
Vill dock prioritera att vara utomhus - dels för att våren nu verkar ha kommit hit på allvar och dels att vi alla behöver ladda upp lite krafter efter denna veckan - och det görs ju bäst utomhus i en härlig vår-sol!
Vem vet - det kanske kommer lite mysiga bilder här snart från någon lekplats eller nåt sånt.

Digg it! Del.icio.us Newsvine Technorati Reddit! Magnolia Blinklist Furl It Submit to Netscape

Inga kommentarer: