WebMasterMoney

↑ Grab this Headline Animator

fredag, augusti 29, 2008

Den ultimata proffsmobilen efterlyses!!!


Vid lite närmare undersökningar kring HTCs nya S740 som jag hoppades på, så upptäckte jag att det tyvärr inte är windows mobile proffessional i den, utan smartphone-versionen. Vilket gör att den går bort för min del.

Därför efterlyser jag härmed en WindowsMobile-enhet, med bra kamera, riktig telefonknappsats, gärna riktigt tangentbord likt S740, och med inbyggd GPS såklart.

Nån som har några tips och idéer - skriv och lämna en kommentar till detta inlägget!

inte ens SonyEricssons kommande Xperia X1 har ju det jag har på önskelistan... Jag skulle väl ändå gissa att det blir HTC som blir först. HP har ju sin 614Ipaq, men den är lite stor och klumpig för att gå hem som enda mobil.



Technorati Cosmos: Andra bloggar som kommenterar denna post

 Läs i reader | Läs i mobilen | AddThis Social Bookmark Button
Del.icio.usDigg.comReddit.comTechonartiYahoo.comNewsvineStumbleuponGoogleRojoBloglinesAskMSN LiveSlashdotFacebookFärskpressadPusha
Denna bloggen finns på Bloggkartan.se


Andra roliga surftips: Roligt&Tokigt | MobileBling | Reklambloggen | TrummenäsKrocket | Tekniktips

Mobile bling

Inga kommentarer: