WebMasterMoney

↑ Grab this Headline Animator

torsdag, juni 09, 2011

Massor av bilder på nya BMW 1-serie som kommer 2012

Nästa version av BMW 1-serie kommer under senhösten 2011 som 2012 års modell, och redan nu har en stor mängd bilder börjat dyka upp. Då 1an är en av mina tänkbara kandidater till nästa bil, så var detta givetvis mycket intressant. Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om den ännu, utan måste nog låta intrycken sjunka in lite.
Vad tycker ni själva?
På Teknikens världs nättidning finns hela 48 bilder på nya 1an. Några av dem har jag lagt in här.








 Läs i reader | Denna bloggen finns på Bloggkartan.se
Andra roliga surftips: Roligt&Tokigt | MobileBling | Reklambloggen | TrummenäsKrocket | Tekniktips

Mobile bling

Bloggare - Skicka nyhetsbrev till dina läsare.

Inga kommentarer: