WebMasterMoney

↑ Grab this Headline Animator

fredag, september 14, 2007

Massa nya kul grejer...

Ramlade förbi en site som hade ett helt gäng med rätt spännande prylar helt klart värda att kommentera.

Först ut är ett soffbord med inbyggd mys-stämning och gasol-brasa. Klart annorlunda och ett trevligt inslag och alternativ till alla vanliga bord i glas, vitlack och metall blandat med träslag som finns idag.



Nästa pryl är en växelspaksknopp som med siffra visar vilken växel som ligger i - kanske inte nytt i sig - men ser faktiskt rätt fräckt ut, måste jag erkänna. Vet inte om jag själv skulle vilja ha det egentligen - men det är garanterat något som lär dyka upp i flera hyper-customiserade bilar framöver antar jag!


Och sen paraplyet som vi alla borde haft denna svenska sommaren. Ett paraply anpassat för motvind och stormbyar! Ett sånt skulle man haft på WTCC i somras - om ni kommer ihåg de regniga bilderna jag och Håkan tog där.




Andra bloggar om: , , , , , , , ,
Gillade du detta inlägget? Köp mig en öl!

AddThis Social Bookmark Button

|  Subscribe in a reader | Denna bloggen finns på Bloggkartan.se





Andra roliga surftips: Roligt&Tokigt MobileBling Reklambloggen TrummenäsKrocket Tekniktips

Mobile bling

↑ Grab this Headline Animator

Inga kommentarer: