WebMasterMoney

↑ Grab this Headline Animator

måndag, augusti 13, 2007

Dagens ROS till kunden i AudioVideobutiken

Det finns alltså fortfarande snälla och trevliga människor... En helt otrolig liten historia och en stor "Dagens ros" till herren som lade sig i när jag var ute på AudioVideo-butiken och gnällde lite över att CanalDigital vägrar skicka oss en ny, modernare dekoder-box. Han (jag vet inte ens hans namn) sa att "jag tror jag har en sån box i garderoben - jag kör Boxer nu istället, för CD (CanalDigital) maffia-metoder orkade jag inte med längre. Du kan få den av mig om jag hittar den. 30 minuter senare dök han upp med dekodern och tackade för att "nu slapp han slänga den", och "roligt att den kommer till användning". Kopplade in den igår, och tycker mig nog ha iallfall lite bättre bild, och om inte annat, så en modernare box iallafall!

Var lite tveksam till om det skulle funka egentligen efter att ha läst svaret från Imprez på mitt inlägg men jäklar - det funkade!!!!

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Återigen - TACK!!!


AddThis Social Bookmark Button

|  Subscribe in a reader | Denna bloggen finns på Bloggkartan.se

Inga kommentarer: